سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز جمعه در مناطق زرد کرونایی استان بوشهر اقامه می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: فردا نماز جمعه در شهر‌های با وضعیت زرد کرونایی این استان با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر، با بیان اینکه رعایت دستورالعمل بهداشتی برای حفظ و ارتقا سلامتی از توصیه‌های مهم دین اسلام است بیان کرد: مردم متدین و ولایت‌مدار استان بوشهر در عرصه رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در عرصه مقابله با کرونا همکاری‌های قابل توجهی داشته‌اند که تعامل آنان قابل قدردانی است.

او با بیان اینکه از ۱۰ شهرستان استان بوشهر ۳۰ درصد آن‌ها در وضعیت زرد قرار دارد، افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا نماز جمعه تنها در شهر‌های با وضعیت زرد و آبی قابل برگزاری است و بر این اساس ۳ شهرستان استان بوشهر دارای وضعیت زرد است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه ۲۵ شهر استان دارای ائمه جمعه است، عنوان کرد: در ۳ شهرستان جم، دیر و دیلم، ۶ شهر دارای ائمه جمعه است که در این شهر‌ها فردا نماز جمعه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


بهمیاری، از اقامه نماز جمعه در شهرهای، دیلم، امام حسن (ع)، جم، بندر دیر، آبدان و بردخون خبر داد و بیان کرد: به علت وضعیت نارنجی دیگر شهرها، نماز جمعه در ۱۹ شهر دیگر استان اقامه نمی‌شود.

او گفت: نمازگزاران در شهر‌های یاد شده باید ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی لازم است وسایل شخصی از جمله سجاده، مهر، بطری آب آشامیدنی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.