سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاپید: نتانیاهو در مسائل دیپلماتیک و امنیتی شکست خورده است

رئیس حزب یش عتید گفت: شکست نتانیاهو در مسائل دیپلماتیک و امنیتی غیر قابل بخشش است و مردم باید هزینه آن را بپردازند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، یائیر لاپید، رئیس حزب یش عتید گفت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در مسائل دیپلماتیک و هم مسائل امنیتی دچار شکستی شده که غیر قابل بخشش است و این صهیونیست‌ها هستند که باید هزینه این شکست‌ها را بپردازند.

 رئیس حزب یش عتید اعلام کرد: عملکرد ارتش ما در برابر حملات گروه‌های مقاومت فلسطینی قابل ستایش است اما دولت نتانیاهو در تمام جنبه‌های عملیاتی که تحت اختیار او بود از جمله تعیین سیاست‌ها و حمایت از صهیونیست‌ها شکست خورد.

لاپید مدعی شد: اگر بخواهیم از این شکست‌ها جلوگیری کنیم به دولتی جدید نیاز داریم تا بتواند جامعه جهانی را درباره غزه با ما همراه و از مجهز شدن گروه های مقاومت فلسطین به سلاح و موشک جلوگیری کند.

پیشتر هم، یائیر لاپید که مأمور تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی شده اوضاع در منطقه را خارج از کنترل دانست و گفت: آنچه که در منطقه رخ می‌دهد از دست رفتن کنترل است و بنیامین نتانیاهو اسرائیل را به سمت هرج و مرج هدایت می‌کند.

علی‌رغم اعتراضات و مخالفت‌های بین‌المللی، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد. با تداوم این حملات، نیرو‌های مقاومت ده‌ها راکت به سمت اراضی اشغالی پرتاب کردند و موجب زخمی و کشته شدن شماری از صهیونیست‌ها شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عوض دوردی دوردی اوغلو
۲۳:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سبحان الله .الحمدلله رب العالمین.تاباشه ازین شکستا و هزاربرابر بدار ازش برای شما .وهزاربرابر بیشتر ازین پیروزی برای ما مسلمانها.وعلل خصوص پیروزی برای حضرت پیروان علی خامنه ای