سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

امروز اهداف راهبردی نظام اسلامی در حال تحقق است

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: امروز اهداف راهبردی نظام اسلامی در حال تحقق است که در این معادلات تک تک مردم ایران شریک این پیروزی‌ها هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ملیات‌های افتخار آمیزی در سرزمین‌های اشغالی برای آزادی قدس شریف آغاز شده است و صدای شکسته شدن استخوان‌های پوسیده رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد و امروز اهداف راهبردی نظام اسلامی در حال تحقق است که در این معادلات تک تک مردم ایران شریک این پیروزی‌ها هستند؛ ما به مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم که تا آزادسازی قدس شریف در کنار آن‌ها ایستاده ایم.

او بیان داشت: این روز‌ها سالگرد عملیات الی بیت‌المقدس را در شرایطی گرامی می‌داریم که در سال ۶۱ هدف قاطع این عملیات آزادسازی خرمشهر و قدس شریف بود و این رسالت همچنان به همت نیرو‌های مقاومت فلسطین ادامه دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تنها به مولفه امنیت تکیه داشت چرا که صهیونیست‌های اشغالگر از سراسر نقاط جهان جمع‌آوری شده و سرزمین مردم مظلوم فلسطین را اشغال کردند، اما نتوانستند مفهومی به نام ملیت را برای خود ایجاد کنند افزود: تنها عاملی که توانست آن‌ها را گردهم جمع کند مساله امنیت بود که جهاد مردم غزه و مردم فلسطین و قیام سال ۱۹۴۸ و قیام کرانه باختری و اکنون نیز قیام ملت فلسطین این امنیت را از رژیم صهیونیستی گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: قلب های ما در سرزمین اشغالی و در غزه می‌تپد و امید است این پیروزی هر چه زودتر رخ دهد و این افتخار بزرگی نصیب جهان اسلام شود و ملت ایران نیز این افتخار را دارد که به رغم تحمل تمام سختی‌ها و مشقت‌ها توانست پرچمدار این مبارزه ستایش برانگیز و الهی باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: کرونا تمامی کشور‌ها را در بر گرفته است با تدبیر رهبر معظم انقلاب بار دیگر وحدت ملی و انسجام حداکثری یک ملت بزرگ، مانند دوران دفاع مقدس و دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی برای کمک به محرومان به منصه ظهور رسید.

او گفت: مردم در کنار هم قرار گرفته اند و نسبت به مشکلات یکدیگر بی توجه نیستند و مشکلاتی که برای مردم ایران به واسطه مسائل و مشکلات ویروس کرونا ایجاد شده برای تمامی ملت ایران قابل درک است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در مواجهه با ویروس کرونا طرح مردم‌ پایه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت سپاه و بسیج در خوزستان به برجسته‌ترین شکل ممکن اجرایی شد و به نتایج درخشانی رسید و کمک‌های مومنانه نیز از پارسال آغاز شد.

سردار سلیمانی افزود: سپاه ولیعصر (عج) در سراسر خوزستان با سازماندهی کمک‌های مردمی در پارسال بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی را با حفظ کرامت و عزت مردم و نیازمندان به دست آن‌ها رساند و مرحله جدیدی را نیز از ماه رمضان امسال آغاز کرده که در این مرحله نیز تاکنون ۱۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

او بیان داشت:۲۰۰ سری جهیزیه نیز به نوعروسان مناطق محروم تقدیم شده و این الگوی موفقی برای سایر استان‌ها بوده است و تلاش ۲۳ هزار جهادگر بسیجی برای خدمت رسانی به مردم استان خوزستان جهت تعمیر و سرویس دستگاه‌های سرمایشی آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.