سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ماه رمضان؛

مردم استان همدان بیش از ۱۴ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی کمک کردند

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان از مشارکت ۱۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریالی مردم استان در قالب طرح ضیافت همدلی در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمدالله فارسی,معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان با اشاره به مشارکت ۱۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریالی مردم استان همدان در قالب طرح ضیافت همدلی در ماه رمضان, گفت: این مبلغ برای کمک به معلولان، ایتام و محرومان زیر پوشش این سازمان هزینه شده است.

او اضافه کرد: از این مبلغ جمع آوری شده پنج میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال مشارکت نقدی و غیرنقدی بهزیستی شهرستان‌ها و واحد‌های تابعه دولتی و نیز مشارکت سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر بوده و هشت میلیارد و ۴۱۳ میلیون ریال نقدی و غیر نقدی نیز مربوط به موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان همدان است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان یادآور شد: این طرح تا ۲۲ اردیبهشت ماه و عید سعید فطر ادامه داشت و کمک‌های مومنانه جمع آوری و در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان آبرومند رسید.

فارسی اظهار داشت: تامین جهیزیه، لوازم ضروری منزل، کمک به تامین درمان، تهیه بسته‌های معیشتی و اقلام و لوازم آموزشی و نوشت افزار برای خانواده بهزیستی از جمله معلولان و نیازمندان زیر پوشش استان همدان از اهداف اساسی این طرح و پویش در ماه مبارک رمضان بود.

او اعلام کرد: نیکوکاران می‌توانند در طول سال کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ یا شماره شبا ۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ IR و شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ به نام حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی واریز کنند.

 ۴۵ هزار و ۵۳۰  معلول زیر پوشش  بهزیستی استان همدان قرار دارند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.