سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری الکترونیکی انتخابات شورا‌ها در ۲ شهر چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات شورا‌ها در ۲ شهر این استان الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای فرهنگ عمومی با اشاره در پیش بودن زمان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: انتخابات شورای اسلامی امسال در ۲ شهر این استان به‌طور کامل الکترونیکی برگزار خواهد شد.

او افزود: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در شهرکرد و لردگان به‌صورت کامل الکترونیکی برگزار می‌شود و با این روش می‌توان از بروز تخلف‌های انتخاباتی جلوگیری کرد.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: انتخابات شورا‌های اسلامی در تمامی مراکز استان‌های کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: همچنین انتخابات شورا‌های اسلامی برخی شهر‌های کشور در تعدادی از استان‌ها الکترونیکی خواهد بود که در چهارمحال و بختیاری لردگان انتخاب شده است.

عباسی گفت: اختصاص تعرفه رای‌گیری در روش الکترونیکی از طریق شناسایی هویت افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات با ارائه اثرانگشت مطابق با اطلاعات شناسنامه‌ای و کدملی انجام و در این صورت از بروز تخلف‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

او افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری رئیس ستاد انتخابات، هیات نظارت و پلیس فتا در یک نشست تخصصی با مدیران رسانه‌های فضای مجازی پُرمخاطب، ضمن تبیین قوانین، نسبت به تشریح جرائم انتخاباتی اقدام کنند.

عباسی اضافه کرد: از رسانه‌های گروهی و فعالان فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود تا برای افزایش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات و جلوگیری از هرگونه تخریب شخصیت‌ها و افراد تلاش کنند.

او ادامه داد: افزون‌بر ۹۰ درصد داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری تایید و کمتر از ۱۰ درصد آنان رد صلاحیت شده‌اند.

عباسی گفت: شورای فرهنگ عمومی مردم را برای حضور پُرشور، گسترده و حداکثری در انتخابات امسال دعوت می‌کند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.