سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

نگاه‌ به انتخابات ۱۴۰۰ باید سرنوشت‌ساز باشد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نگاه‌ به انتخابات ۱۴۰۰ باید سرنوشت‌ساز باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم نباید در این دوره، به انتخابات نگاه رای‌ریزی داشته باشند، بلکه نگاه‌ها باید سرنوشت‌ساز باشد تا بتوان تغییر و تحول ایجاد کرد.

امام جمعه شهرکرد در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: انتخابات عرصه مهمی است که هیچ‌کس نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

او خاطر نشان کرد: تمامی مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف باید با حضور پُرشور و گسترده خود در پای صندوق‌های رای، نسبت به برگزاری انتخابات کشور نقش‌آفرین باشند.


بیشتر بخوانید




حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام انتخابات را عرصه‌ای بسیار گسترده دانست و افزود: تمامی واجدان شرایط شرکت در انتخابات باید در صحنه حضور فعال، مؤثر و سلامت‌زا به‌دور از هرگونه تخریب‌گری داشته باشند.

او تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی سهم خود را با صدور بیانیه و دعوت از آحاد مردم، فعالان ستادها، دست‌اندرکاران انتخابات و رسانه‌های گروهی برای شرکت در انتخابات ایفا کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در انتخابات باید یک مجموعه ارزش‌گزینی و عقل‌گرایی حاکم و از هرگونه گروه‌گرایی و هیجان‌گرایی خارج شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به برگزاری سالانه یک انتخابات به‌طور میانگین در کشور از زمان استقرار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تمامی رسانه‌های گروهی باید با فعال شدن خود در این حوزه نقش‌آفرینی کنند.

لو تاکید کرد: با توجه به نگاه متفاوت دشمن و ضرورت‌های کشور باید برگزاری انتخابات سال‌جاری جدی گرفته شود.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: اصلاح فرهنگ و جهت‌دهی فرهنگ عمومی جزو برنامه‌های اولویت‌دار شورای فرهنگ عمومی استان باشد.

خطیب جمعه شهرکرد با محکوم کردن جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه یادآور شد: حمایت جدی در این عرصه از جریان مقاومت و محکوم کردن جنایت‌های اسرائیل، استکبار جهانی و زنجیره به‌هم پیوسته آنان ضروری است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اظهار داشت: متاسفانه آمریکا از اعلام انزجار و خشم جهان در برابر این ظلم و جنایت جلوگیری و نسبت به تجهیز صهیونیست‌ها به انواع سلاح‌ها اقدام می‌کند.

او گفت: البته افکار عمومی نسبت به این مساله روشن است و در تمامی نقاط جهان به‌صورت پویا، انزجار از صهیونیست‌ها و حمایت از مقاومت را نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری انزجار، خشم و نفرت خود از اقدام جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت را اعلام می‌کند.

 انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه سال‌جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.