سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری وزارت صمت در کهگیلویه و بویراحمد

تفاهمنامه سرمایه گذاری مشترک وزارت صمت واستانداری کهگیلویه و بویراحمد به امضاء رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، براساس این تفاهمنامه که با حضور معاون وزارت صمت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به امضا رسید طرفین بصورت مشترک هزار میلیارد تومان در بخش صنعت این استان سرمایه گذاری می‌کنند.

معاون وزیر صمت در امور شهرک‌های صنعتی در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان گفت: این وزارتخانه ۵۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت‌ها و تجهیز شهرک‌های صنعتی، احداث نواحی صنعتی جدید و فعال سازی صنایع راکد استان سرمایه گذاری خواهد کرد.

علی رسولیان افزود: استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم به همین میزان در این طرح‌ها سرمایه گذاری می کند.
رسولیان گفت: به منظور کمک به توسعه روستاها، ۸ بنگاه اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد و راه اندازی صنایع کوچک روستایی دراین استان مشارکت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۵ واحد احیاء و به چرخه تولید بازگشت ادامه داد: برای حمایت از بازگشت واحد‌های راکد به چرخه تولید، معافیت مالیاتی ۳۰ درصدی برای واحد‌هایی که زودتر از موعد به بهره برداری برسند اعمال شد.

او از طراحی و ایجاد هزار کارگاه کوچک در سطح شهر‌ها و نواحی صنعتی خبر داد و افزود: ۲۰ مورد از این کارگاهها در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای مناطق محروم برای سرمایه گذاری سرمایه‌گذاران هم خبر داد و گفت: تلاش سازمان شرکت شهرک‌های صنعتی سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال یکصد هزار نفری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است و در این خصوص نیازمند حمایت جدی مسئولان استان هستیم و از سرمایه گذاران نیز استقبال می‌کنیم. 

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.