سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باران بیش‌از یک میلیارد تومان به شبکه توزیع برق راسک خسارت وارد کرد

مدیر امور توزیع نیروی برق راسک و سرباز گفت: باد و باران شدید طی چند روز اخیر در این شهرستان باعث خسارت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی به شبکه توزیع برق این امور شد.

محمد رییسی  مدیر امور توزیع نیروی برق راسک و سرباز در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: سه کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۴ اصله تیر برق، یک دستگاه ترانس ۲۰۰ کاوا و ۲ دستگاه بوستر (تقویت کننده ولتاژ خطوط ۲۰ کیلو ولت) بر اثر این باد و باران دچار خسارت شد.

او  افزود: با تلاش همکاران امور توزیع برق این شهرستان برق مناطق آسیب دیده در همان لحظات اولیه به صورت مانور پایدار و کار اصلاح شبکه برق این مناطق انجام شد.

مدیر امور توزیع نیروی برق راسک و سرباز با بیان اینکه این شهرستان در طول ماه جاری شاهد حوادث بسیار، ناشی از باد و باران بوده است، گفت: کارکنان جهادگر این امور با توجه به سختی مسیر و شرایط جوی نامناسب به صورت شبانه روزی نسبت به اصلاح و پایداری شبکه برق آسیب دیده این منطقه تلاش کردند.

او اظهارداشت: مشترکان برق در صورت بروز هر گونه خسارت وارده می‌توانند از طریق اپلیکیشن برق من، منوی خاموشی درخواست خود را اعلام و پیگیری کنند.

رییسی بیان کرد: بیش‌از ۴۰ خدمت مورد نیاز مشترکان توزیع برق به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن برق من، سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک)، شماره‌ گیری سامانه‌های تلفنی ۱۵۲۱ امور مشترکان و ۱۲۱ اتفاقات قابل انجام است.

راسک در جنوب سیستان و بلوچستان واقع شده این شهرستان از جنوب با دشتیاری از شمال با سرباز از شرق با پاکستان و از غرب در همسایگی قصرقند قرار دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.