سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس:

نماز جمعه در ۱۴ شهر استان فارس برگزار می‌شود

حجت الاسلام ملک مکان گفت: نماز جمعه در شهرستان‌های زرد و توابع این شهرستان‌ها جمعا ۱۴ شهر با رعایت تمامی اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: طبق آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، شهرستان‌های زرین دشت، خنج، گراش، قیروکارزین، سروستان، سرچهان، بوانات، پاسارگاد، رستم (۹ شهرستان) در وضعیت زرد هستند.

او افزود:  همچنین سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند؛ بنابراین نماز جمعه، ۳۱ اردیبهشت در شهرستان‌های زرد و توابع این شهرستان‌ها_ جمعا ۱۴ شهر با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ملک مکان ادامه داد: در سایر شهر‌ها و شهرستان‌ها که در وضعیت نارنجی (۲۷ شهرستان) قرار دارند، طبق مجوز و مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا نمازجمعه صرفا در فضای باز و با جمعیت حداکثر ۱۰۰ نفر و به مدت زمان ۴۰ دقیقه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه نمازگزاران حتما ماسک و مهر شخصی به همراه بیاورند، تصریح کرد: افرادی که کوچکترین علائمی از سرماخوردگی یا کرونا دارند، برای حفظ سلامتی خود و دیگران از آمدن به محل برگزاری نماز جمعه خودداری کنند.

ستاد نماز جمعه فارس از عموم مردم مومن و خداجوی استان خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک، مراقب سلامت خود و اطرافیان باشند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.