سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباطات تلفن ثابت در اهواز پیش به سوی توسعه

سرپرست مدیریت مخابرات اهواز علت ایجاد اختلال در تلفن مشترکان ثابت را اجرای عملیات توسعه و بهینه سازی در مرکز تلفن ثابت امام خمینی(ره) عنوان کرد.

عباس عباسی زاده سرپرست مدیریت مخابرات اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه عملیات بهینه، نوسازی و توسعه شبکه تلفن ثابت در مرکز امام خمینی (ره) شهرستان اهواز با هدف ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و توسعه شبکه مخابراتی از روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با همکاری تلاشگران فنی عرصه ارتباطات آغاز می شود.

او افزود: با شروع این عملیات خطوط تلفن ثابت و دیتای adsl خانگی مشترکان واقع در حد فاصل خیابان های جهانیان تا نادری شرقی و حد فاصل خیابان های کرمی خراط تا شریعتی به مدت ۷۲ ساعت مختل خواهد شد.

عباسی زاده ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان تا اتمام عملیات توسعه و رفع اختلال از خطوط تلفن ثابت مشترکان اظهار داشت: همچنین یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه امسال نیز به منظور نوسازی و توسعه شبکه تلفن ثابت در مرکز گلستان این کلانشهر با هدف ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و توسعه شبکه مخابراتی عملیات توسعه و بهینه سازی انجام شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.