سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجتماع مردم بندرعباس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

شهروندان بندرعباسی عصر امروز با تجمع در بوستان ساحلی غدیر جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در حمله وحشیانه به مردم بی پناه فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، شهروندان با تجمع خواستار برخورد جامعه جهانی با جنایات اسرائیل غاصب شدند و  مرگ بر اسرائیل سردادند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این تجمع گفت: با حملات وحشیانه اسرائیل غاصب مردم منطقه و محور مقاومت هوشیارتر شدند و با انتفاضه جدید در کرانه باختری به مقابله با این تهدیدات رفتند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به بیداری جهان اسلام در برابر طرح های اسرائیل در منطقه گفت: صهیونیست ها بدنبال تنش و چند پارگی در جهان اسلام هستند و دولت های مسلمان باید با اتحاد و همدلی این توطئه ها را خنثی کنند.

او افزود: جبهه مقاومت هوشیار تر و با تجهیزات مدرن با توطئه و دسیسه اسرائیل مقابله خواهد کرد و این مبارزات را امروز با حملات موشکی و پهپادی به خاک اسرائیل شاهد هستیم و صهیونیست ها بدانند هیچگاه به امنیت نخواهند رسید.

حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دشمنان همچنین با کشتار مردم مظلوم و بیگناه در افغانستان بدنبال ناامنی و انتقام از مقاومت هستند و این جحنایت هیچگاه فراموش نمی شود.

مردم نیز در این تجمع  ضمن سردادن به شعارهای مرگ بر اسرئیل و آمریکا در قطعنامه پایانی خواهان محکومت بین المللی جنایات اسرائیل و ادامه مقاومت مردم فلسطین علیه این جنایات و توقف کشتار کودکان و زنان بی گناه فلسطینی شدند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.