سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویژه خرمشهر:

شهرستان خرمشهردر حوزه برق با مشکلات فراوانی روبروست

محمد حیدری با اشاره به اینکه این شهرستان در حوزه برق با مشکلات فراوانی روبروست گفت: وظیفه ما بعنوان مسئولین، خدمت به مردم و کاهش آلام آنهاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر درنشست بررسی و رفع مشکلات برق شهرستان که با حضور قربانی زاده قائم مقام شرکت توزیع برق استان خوزستان برگزارشد گفت: شهرستان خرمشهردر حوزه برق با مشکلات فراوانی روبروست از جمله روشنایی معابر اصلی ،  ورودی ها و بلوار ساحلی و این باعث نارضایتی مردم شریف شهرستان شده است، وظیفه ما بعنوان مسئولین، خدمت به مردم و کاهش آلام آنهاست.

او افزود: در چارچوب اصل پیشگیری از سرقت سیم های برق، باید روشنایی معابر را در اولویت قرار داده  تا به حفظ دارایی های شهرستان در بخش های مختلف کمک کنیم و ضریب امنیت عمومی را ارتقاء دهیم.

معان استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: بیش از 30 کیلومتر از سیم های مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان تبدیل شده که طرح موفقی در کل کشور به ویژه در استان خوزستان است.

او هدف از اجرای این طرح را کاهش اتلاف برق، کاهش سرقت سیم های مسی و پایان دادن به انشعاب های غیرمجاز در شبکه های توزیع برق برشمرد و یادآور شد: طرح تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار پایانی به انشعاب های غیرمجاز بوده است.

حیدری خاطرنشان کرد: مشكلات و چالش هائی كه در زمينه استفاده های غيرمجاز و سرقت تاسيسات و تجهيزات برق وجود داشته به طور قطع مورد توجه دستگاه قضائی قرار دارد و با بهره گيري از اهرم های لازم و قانونی به آنها پرداخته خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه درصد قابل توجهی از مشترکین غیرمجاز بیشترین مصرف برق را دارند ، ادامه داد: ضمن اینکه مشترکین باید الگوی مصرف را رعایت کنند باید یک تصمیم جدی راجع به مشترکین غیر مجاز بگیریم.

او با اشاره به مطالبات شرکت برق از مشترکین و دستگاه های دولتی افزود: اداره برق یک اداره خودگردان است و بایستی منابع درآمدی خود را تامین نماید بنابراین مشترکان بخش خانگی، صنعت ، سازمانها و ادارات دولتی بایستی بدهی خود را به موقع پرداخت نمایند.

حیدری خواستار تامین ملزومات و تجیهزات مورد نیاز اداره برق خرمشهرشد و افزود: درحال حاضر ملزومات کافی برای تداوم خدمت رسانی به مردم خرمشهر را نداریم  باتوجه به اینکه اداره برق شهرستان خرمشهراز برق ناحیه جنوب مستقل شده انتظار داریم شرکت توزیع برق استان در زمینه تجهیزات و اقلام مورد نیاز درچارچوب یک برنامه منظم و قابل وصول نهایت مساعدت را بعمل آورند تا بتوانیم مشکلات را برطرف نماییم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.