سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماموران قلابی بهزیستی در دلیجان دستگیر شدند

سارقانی که خود را مامور سازمان بهزیستی جا زده بود در عملیات پلیس دلیجان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از دستگیری سارقانی خبر داد که با عنوان مامور سازمان بهزیستی، طلاجات خانمی کهنسال را در یکی از روستا‌های شهرستان دلیجان سرقت کرده بودند.

سرهنگ جمالی در تشریح این خبر بیان داشت: چند روز قبل گزارشی از سرقت طلاجات خانمی کهنسال در یکی از روستا‌های شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

او افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشحص شد، دو خانم با عنوان مامور بهزیستی وارد منزل صاحب خانه که خانمی کهنسال بوده شده و با بیهوش کردن او با داروی بیهوشی، ۶ حلقه النگو طلایش را به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به شناسایی سارقان در پیگیری تحقیقات پلیس بیان کرد: در اقدامات تخصصی انجام گرفته از سوی پلیس، دو فرد سارق شناسایی و دستگیر شدند و به سرقت ۶ حلقه النگوی طلا به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از این خانم کهنسال اعتراف کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد که در صورت مراجعه افراد تحت عنوان مامور دستگاه‌های خدمات رسان، قبل از هر گونه همکاری، نسبت به رویت کارت شناسایی آنان اقدام کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.