سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان بدره خبر داد؛

توقیف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف وکشف ۲ قبضه سلاح جنگی در بدره

سرهنگ بازیار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و توقیف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیـــر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در راستای اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، با بکارگیری توان رزمی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: دریک هفته گذشته از نتایج این طرح می‌توان به کشف، دو قبضه سلاح جنگی به همراه تعدادی فشنگ، مقادیری انواع مواد مخدر، دستگیری ۹ نفر، و توقیف ۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف، در سطح شهرستان اشاره کرد.

سرهنگ بازیار با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد : هدف از اجرای این طرح افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و کسب رضایتمندی مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره در خاتمه با تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه فعالیت اراذل و اوباش و فروشندگان و قاچاق چیان سلاح و مهمات و موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.