سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهبازی خبر داد؛

وجود بیش از ۳ هزار واحدی تولید در استان البرز

استاندار البرز گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در استان البرز وجود دارد و بیش از ۱۷ هزار فرصت شغلی در ۳ سال اخیر در استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،عزیزالله شهبازی استاندار البرز در آیین امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی با شرکت‌های برتر، این اقدام وزارت صمت برای انعقاد تفاهم‌نامه‌ها را قابل تقدیر و تشکر دانست و گفت: وزیر صمت در خصوص حمایت از تولید و تسهیل فرایند‌های مرتبط با آن پیشقدم و پیشگام هستند. این هم افزایی در استان البرز به عنوان استان پیشرو و موفق برای حمایت از تولید و صنعت وجود دارد. اقتصاد مقاومتی همانند مقاومت در حوزه‌های نظامی و سیاسی پاسخ داده است و اکنون کشوری پیروز است.

شهبازی همچنین افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در استان البرز داریم و بیش از ۱۷ هزار فرصت شغلی در ۳ سال اخیر در استان ایجاد شده است. ۴۲ درصد اشتغال کل استان البرز در حوزه صنعت است و از لحاظ عملکرد واحد‌های تملیکی با ۱۰۹ واحد در سال گذشته، رتبه اول را به دست آوردیم. همچنین از لحاظ پرداخت تسهیلات رونق تولید این استان رتبه اول را در سه سال متوالی کسب کرده است.

او گفت: ۱۰ لکه صنعتی داریم که در هر لکه بیش از ۴۰ واحد در حال فعالیت هستند و ساماندهی آن‌ها ضرورت دارد. امیدوار هستیم صنایع بزرگی مانند زرماکارون که امروز یک تفاهم‌نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی را به امضا رساند بتوانند صنایع وابسته خود را در نزدیک محل استقرار خود تجمیع کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تولید ، اشتغال ، وزارت صمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.