سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز پستی قزوین به همدان، زنجان و البرز

مرکز پستی قزوین به همدان، زنجان و البرز با هدف حذف هزینه‌های مازاد و ارسال سریع مرسوله‌های پستی افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مرکز (هاب) پستی قزوین به استان‌های همدان، زنجان و البرز روز چهارشنبه با حضور رمضانعلی سبحانی فر، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از طریق ویدیو کنفرانس در قزوین بهره برداری شد.

قبادی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در این مراسم از پست به عنوان پیشران توسعه یاد کرد و افزود: جایگاه پست باید در همه زمینه‌ها ارتقا یابد و این دستگاه به جایگاه واقعی خود برسد.

او اضافه کرد: دوره جدید مدیریتی در اداره پست استان، دوره تحول در این دستگاه است و مردم باید روند پیشرفت را در این زمینه احساس کنند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: پست می‌تواند به توسعه استان کمک کند و ایجاد هاب پستی به یک تعامل گسترده بین استان‌های قزوین، زنجان، همدان و البرز منجر خواهد شد.

او افزود: خوشبختانه اداره کل پست استان قزوین در این زمینه پیشرفت‌های خوبی داشته است و باید از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

با افتتاح مرکز پستی منطقه در قزوین، هزینه‌های مازاد حذف می‌شود و محصولات واحد‌های تولیدی با حذف واسطه‌ها مستقیم و با سرعت زیاد به دست مصرف کننده می‌رسد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: پست ، هاب پستی ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.