سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰ مصوبه نتیجه سفر استاندار خراسان رضوی به خوشاب

در سفر استاندار خراسان رضوی به خوشاب، ۵۰ مصوبه در دستور کار مدیران دستگاه‌های استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در ادامه سفر‌های استانی که از چند ماه گذشته شروع کرده‌ایم پانزدهمین سفر به شهرستان خوشاب بود که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با رعایت توصیه بهداشتی با مردم عزیز دیدار کردیم و از نزدیک در روند مشکلات این شهرستان قرار گرفتیم.

او افزود: جلسه جمع بندی با حضور مدیران شهرستان و دستگاه‌های استانی و نمایندگان مردم در مجلس برگزار شد و پیش مصوبه مورد بررسی دقیق قرار گرفت که نهایتا ۵۰ مصوبه برای پیشرفت و توسعه و آبادانی شهرستان خوشاب در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


 

استاندار خراسان ادامه داد: تمام مصوبات زمان بندی دقیقی شد و به زودی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود که در زمان مشخص شده این برنامه‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

معتمدیان بیان کرد: بیشتر مصوبات هم در حوزه‌های زیر ساختی، عمرانی و عمران شهری، مخابرات و اینترنت و بحث فضا‌های آموزشی قرار دارد.

او تصریح کرد: بحث راه‌های روستایی که به طور ویژه بررسی شد و همینطور تأمین آب شرب در مناطق روستایی  به عنوان یکی از مطالبات مردم در مناطق روستایی مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات خوبی هم داشت.

استاندار تأکید کرد: این مصوبات با حضور مدیران استانی و شهرستانی و نمایندگان مردم عزیز در مجلس شورای اسلامی تهیه و تنظیم شد، ان شاءلله با بسیج امکانات هم در سطح استان و شهرستان و هم در سطح ملی بتوانیم اجرایی کنیم زیرا که این ۵۰ مصوبه قطع به یقین تاثیر خوبی در توسعه و پیشرفت این شهرستان خواهد داشت.

معتمدیان اظهار کرد: انتخابات پیش رو مهمترین رویداد سیاسی کشور است، ما با عمل به وظایف قانونی خود، انسجام و همدلی دست اندرکاران و با حضور پرشور مردم عزیز زمینه برگزاری انتخاباتی با شکوه را در امنیت وسلامت کامل فراهم کنیم.

او افزود: برای برگزاری انتخابات در استان تدابیر حداکثری اندیشده شده که درحوزه اجرا مشکلی نداشته باشیم و با امانتداری، بی طرفی و استقلال کامل در برگزاری انتخابات اجازه نمی‌دهیم اعتماد عمومی مردم در این زمینه کاهش یابد.

 

انتهای پیام//ع. ظ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.