سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال از اول خرداد در استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: انشاءالله از شنبه هفته آینده واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال را آغاز می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و رئیس خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی از  تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۷۰ سال از اول خرداد در استان خبر داد و گفت: انشاءالله از شنبه هفته آینده واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال را آغاز خواهیم کرد.

جمالیان با بیان اینکه افراد جامانده گروه‌های سنی بالاتر نگران نباشند و تزریقات آن‌ها هم انجام می‌شود افزود: بین ۶۵ تا ۷۵ سال، حدود ۱۸۶۱۲ نفر زیرمجموعه دانشگاه اراک، جمعیت ثبت‌نام شده داریم.

او اضافه کرد: واکسیناسیون عمومی مقابل کرونا از هفته اول اردیبهشت ماه آغاز شده و تا به حال بخش عمده‌ای از جمعیت ۷۵ سال به بالا واکسینه شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: مرحله اول که دو هفته به طول انجامید گروه سنی ۸۰ سال به بالا را شامل می‌شد و چند روزی هم است که واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ سال به بالا آغاز شده است.

او ادامه داد: واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ سال هم تا پایان هفته انجام خواهد شد و از هفته آینده واکسیناسیون گروه سنی ۷۰ سال به بالا آغاز می‌شود.

جمالیان تصریح کرد: مراکز بهداشتی اطلاعات همه خانواده‌ها را در اختیار دارند و بر اساس اولویت برای واکسیناسیون با آن‌ها تماس خواهند گرفت.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.