سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسکو: هنوز مسائل حل نشده در مذاکرات وین وجود دارند

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی می گوید که مسائل حل نشده در مذاکرات وین هنوز وجود دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «میخائیل اولیانوف» بار دیگر تاکید کرد که مسائل حل نشده همچنان پابرجاست.

اندکی پیش شبکه خبری بی‌بی‌سی به نقل از اولیانوف گزارش داده بود که پیشرفت زیادی در مذاکرات وین حاصل شده است.

اکنون اولیانوف در پیامی اعلام کرد: «من از حصول موفقیت صحبت نکردم و تنها گفتم از نظر من پیشرفت قابل توجه بوده و این درست است.»

او در ادامه افزود: «همچنان مسائلی حل نشده در مذاکرات وین باقی مانده و مذاکره کنندگان به وقت و تلاش بیشتری برای احیای برجام نیاز دارند.»

این مقام روس پیشتر با اعلام ادامه مذاکرات وین درباره احیای برجام و مذاکرات با طرف آمریکایی، در پیامی توییتری نوشته بود: «امروز با آقای رابرت مالی، فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار داشتیم. ما و اعضای تیم‌هایمان، گفتگو‌های صادقانه و مفیدی درباره موضوعات مهم مرتبط با مذاکرات وین برای احیای برجام داشتیم.»

هفته گذشته چهارمین نشست کمیسیون برجام در وین انجام شد و منابع خبری از آغاز رایزنی‌های فنی برای نگارش پیش‌نویس توافق خبر دادند. این نشست در گراند هتل وین در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه‌های امور خارجه ایران و گروه ۱+۴ برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
باسلام مگه مسائل حل شده هم تو اين مذاكرات وجود داره.
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
حل شدن مساله از نظر قدرتهای به اصطلاح بزرگ یعنی تسلیم و به زانو درآمدن ایران . همون چیزی که توی برجام دیدیم که فقط برای ما ذلت بود و ضرر . کاش تیم مذاکره می فهمیدند که چه خیانتی مرتکب شدند و در پیشگاه خدا باید جواب بدهند .
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیدوارم که این مسائل حل نشده بماند تا دولت بعدی ایران
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
مذاکرات اتلاف وقت و هزینه ملت ایران است با ترک مذاکرات ایران تحت نظر مقررات بین المللی از تمام پتانسیل بالفعل وسعی کند از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده و بهره برداری کند. بنظرم غرب تمایلی به رفع تحریمها حتی در نبود مسایل و بحث هسته‌ای هم ندارد اونا ایرانی مطیع میخواهند.ایران هم مایل به دست کشیدن از فعالیت صلح آمیز هسته ای نیست