سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان مسافرکش با ۴۰ فقره سرقت درالبرز

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: سارقانی که تحت پوشش مسافرکش مرتکب ۴۰ فقره سرقت در این استان شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی،رئیس پلیس آگاهی البرز   گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف از سوی ۲ نفر با یک دستگاته خودروی پراید درمناطق مختلف کرج ، شناسایی و دستگیری این سارقان دردستورکار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرارگرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: ماموران درتحقیقات خود دریافتند که متهمان از خودروهای مختلف سوژه های خود را شناسایی و پس از سوار کردن آن ها به عنوان مسافر پس از طی مسافتی با تهدید سلاح سرد اموال آن ها راسرقت و آنها را در مکان های مختلف رها می کردند.

نادربیگی گفت:  با سرنخ های بدست آمده توسط ماموران ، مخفیگاه سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود به ۴۰ فقره سرقت به عنف اعتراف کردند.

او افزود: سارقان گوشی تلفن همراه، طلا، وجه نقد، کارت عابر بانک ، ساعت و ... به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز  گفت: متهمان در اعترافات خود اذعان داشتند که اموال مسروقه را به یک مالخر فروخته اند که سریعا مالخر نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده و اعزام به مراجع قضایی با صدور وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینجور افراد لیاقتشون زندانه و اشد مجازات