سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ورزشکاران جانباز و معلول آسیب دیده از کرونا

هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان یزد، هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ویژه ورزشکاران جانباز و معلول آسیب دیده از کرونا را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید کاظم حسینی دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین یزد در حاشیه هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ویژه ورزشکاران جانباز و معلول آسیب دیده از کرونا گفت: در این مرحله تعداد ۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال بین خانواده‌ها و معلولین ورزشکار توزیع شد.

او با اشاره به اینکه شرایط فعلی و بیماری کرونا زندگی تمام جامعه بخصوص افراد معلول را درگیر خود کرده است، افزود: در شرایط فعلی فعالیت‌های ورزشی به صورت فیزیکی برپا نشده است. هر چند در سال‌های اخیر با همکاری و حمایت خاص سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مسابقات ورزشی پارا المپیاد به صورت جدی و پررنگ برگزار شد اما با آمدن بیماری کرونا این روند متوقف شد.

دبیر هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان یزد تصریح کرد: به هرحال ما خودمان را با شرایط موجود وفق دادیم و سعی کردیم از ورزش فاصله نگیریم و ورزشکاران ما ورزش در خانه را به صورت مجازی دنبال کردند.

حسینی با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مد ظله) گفت: در کنار بحث ورزش، ما نخواستیم برخی از ورزشکاران معلول که زندگی آن‌ها تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و صاحب زن و فرزند هستند یا ورزشکاری که تازه کار است بخاطر فقر از ورزش فاصله بگیرد و در طول این مدت رزمایش کمک مومنانه را آغاز کردیم.

حسینی اظهار امیدواری کرد: که هرچه زودتر مشکلات و بیماری برطرف شود تا شاهد حضور ورزشکاران در مجموعه‌های ورزشی باشیم.

در ادامه علی محمد عطابخش مدیر کل بهزیستی استان یزد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در هیأت جانبازان و معلولین استان یزد عنوان کرد: فدراسیون و هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین همواره در کار‌های ارزشی و فرهنگی در کشور پیشتاز بوده اند و ما امیدواریم که شاهد موفقیت روز افزون ورزشکاران و افراد معلول در یزد باشیم و از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.