سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت مالیات برخی واحدهای تولیدی هرمزگان در تهران

پرداخت مالیات واحدهای تولیدی و بنادر و دریانوری در استان های دیگر از جمله تهران غیرقانونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، شاکر رضا مریدی مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم کلیه شخصیت های حقوقی از جمله واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی  باید مالیات خود را در محل فعالیت خود پرداخت کنند.

شاکررضا مریدی  افزود: اکنون پرونده مالیاتی اداره بندر شهید رجایی بندرعباس در تهران است و پرونده‌های مالیاتی سایر شرکت‌هایی که در محدوده اداره بنادر فعالیت دارند در هرمزگان بررسی می‌شود که طبق قانون باید همه پرونده های این واحدها باید در هرمزگان بررسی شود.

او در خصوص میزان مالیات پرداختی شرکت‌های استان در تهران نیز گفت: به دلیل اینکه اظهارنامه در تهران پرداخت می‌شود میزان مالیات پرداختی برای ما قابل دسترسی نیست اما رقم قابل توجهی است که باعث رونق در فعالیت های  عمرانی و فرهنگی و فشار کمتر به مودیان مالیاتی دیگر می شود.

مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان افزود: با ابلاغ بخشنامه سازمان امور مالیاتی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه امسال پرونده مالیاتی اشخاص حقوقی از جمله اداره بنادر و دریانوردی که در چند استان فعالیت اقتصادی دارند در استانی که فعالیت بیشتری دارند، رسیدگی می‌شود.

مریدی گفت: مکاتبات برای پرداخت مالیات شرکت‌ها در استان انجام شده  است و نمایندگان استان نیز در مجلس و مکاتبه با سازمان بنادر و دریانوردی در حال پیگیری این مصوبه هیات وزیران هستند و بزودی پرونده های مالیاتی به هرمزگان انتقال داده می شود.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.