سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دانشجویان کارشناسی حق ورود به خوابگاه‌ها را ندارند/ لزوم ارائه گواهی سلامت برای حضور در خوابگاه

مدیر امور خوابگاه‌های دانشگاه شریف گفت: هیچ کدام از دانشجویان کارشناسی حق ورود به خوابگاه‌ها را ندارند و اولویت با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

مهدی سلطانی مدیرامور خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشایی خوابگاه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر اولویت حضور در خوابگاه‌ها برای دانشجویان مقطع دکتری و دانشجویان ارشد ۹۷ است.

او افزود: تاکنون هیچ تصمیمی برای حضور دانشجویان مقطع کارشناسی در خوابگاه‌ها گرفته نشده است.

سلطانی تصریح کرد: دانشجویان قبل از ورود به خوابگاه‌ها باید به تکمیل فرم‌هایی بر مبنای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام کنند و به ارائه گواهی سلامت بپردازند و در سامانه سلامت وضعیت خود را اعلام کنند.

او با بیان اینکه در هر اتاق با کمترین ظرفیت به دانشجویان خوابگاه اختصاص داده می‌شود، تاکید کرد: در هر اتاق از خوابگاه‌ها یک الی دو دانشجو مستقر می‌شوند، همچنین مطابق گزارش‌های اعلام شده از سوی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه به صورت موردی و محدود برخی از دانشجویان بعد از عید به کرونا مبتلا شده اند.


بیشتر بخوانید


مدیرامور خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف گفت: از آن جایی اولویت حضور در خوابگاه‌ها با دانشجویان تحصیلات تکمیلی است تا بتوانند به علت فارغ التحصیلی از پایان نامه‌ها و رساله خود دفاع کنند؛ بنابراین هیچ دانشجوی کارشناسی را در خوابگاه‌ها پذیرش نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.