سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پنج سامانه جدید نظارتی در چهارمحال و بختیاری

با بهره‌برداری از پنج سامانه جدید نظارت تصویری تا پایان سال، تعداد دوربین‌های نظارت تصویری فعال در چهارمحال و بختیاری به ۳۰ دستگاه افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید مردانی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه‌های جدید نظارت تصویری در محور بازفت به مسجدسلیمان، گردنه کت‌بین فرخشهر و دستگرد، محور مرغملک، محدوده سد کارون ۴ و همچنین محدوده بهشت‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: در حال حاضر نصب و راه‌اندازی هر یک از این سامانه‌ها به بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و بخشی از تجهیزات مورد نیاز برای فعال‌سازی سامانه‌های جدید نظارت تصویری در استان در سال‌های اخیر تهیه شده است.


بیشتر بخوانید


مردانی اضافه کرد: اطلاعات به دست آمده از سامانه دوربین‌های نظارت تصویری تاثیر به سزایی در کنترل ترافیک و رفع مشکلات احتمالی محور‌های مواصلاتی دارد و تصاویر آنلاین به منظور بهره‌برداری به موقع در اختیار جمعیت هلال‌احمر، پلیس‌راه، اداره کل مدیریت بحران و واحد‌های امنیتی و انتظامی نیز قرار می‌گیرد.

او با اشاره به درخواست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص تهیه ۱۲ دوربین ثبت تخلف، اظهار داشت: طرح توسعه و ساماندهی دوربین‌های ثبت تخلف در سطح ملی در حال پیگیری است که بر اساس آن دو هزار دستگاه بین استان‌ها توزیع خواهد شد.

مردانی گفت: با توجه به اعلام نیاز چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود با اختصاص دستگاه‌های جدید، شرایط این سامانه هوشمند راهداری در استان بهبود یابد.

 او ادامه داد: هم‌اکنون ۳۴ دستگاه ثبت تخلف در استان وجود دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.