سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استمرار نظام جمهوری اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن اقتدار، بقا و استمرار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجود توطئه‌های مختلف دشمنان در حضور مردم در انتخابات ضامن اقتدار و بقای نظام جمهوری اسلامی ناامن جلوه دادن کشور شاهد امنیت مطلوبی در این استان هستیم.

او افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن اقتدار، بقا و استمرار نظام جمهوری اسلامی است و باید موانع را با تمام قدرت از بین ببریم تا مردم حضوری پررنگ در انتخابات داشته باشند، البته کرونا یکی از موانع به شمار می‌رود و مسئولان مربوطه باید تدابیری بیندیشند تا مردم با خیال آسوده در انتخابات شرکت کنند.

آیت‌الله حیدری تصریح کرد: مقوله امنیت در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نقش مهمی دارد و به سازمان‌های متعددی مربوط بوده و نیروی انتظامی به عنوان پیشانی آن محسوب می‌شود و نیروی انتظامی همچون گذشته امنیت انتخابات امسال را به نحوه مطلوب فراهم آورد.

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان نیز گفت: با انجام برنامه ریزی‌های منسجم و تدابیر اندیشیده شده نماز عید سعید فطر در کمال آرامش و امنیت بدون هرگونه حواشی برگزار شد.

او بیان داشت: طی ماه رمضان شاهد کشف نزدیک به ۲ تن انواع مواد مخدر و افزایش ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه آن در پارسال بودیم و طرح جمع آوری سلاح غیرمجاز در ماه مبارک رمضان اجرا شد، ۴۳۴ قبضه انواع سلاح جمع‌آوری شده که ۱۶۳ قبضه آن جنگی و ۲۷۱ قبضه اسلحه شکاری بوده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.