سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدیدترین تصاویر از مرسدس مایباخ با قدرت ۶۲۱ اسب بخار

مرسدس بنز جدیدترین تصاویر از خودروی مایباخ S ۶۸۰، ۲۰۲۲ با قدرت ۶۲۱ اسب بخار را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  جدیدترین کلاس S مایباخ نسخه V-۱۲، اکنون S۶۸۰ نامیده می‌شود. مانند S۶۵۰ قبلی، این پیشرانه دارای موتور توربو ۶.۰ لیتری V-۱۲ با قدرت ۶۲۱ اسب بخار است. S۶۸۰ از سال ۲۰۲۲ به فروش می‌رسد و قیمت شروع آن بیش از ۲۰۰ هزار دلار است.

با توجه به وجود مایباخ S۵۸۰ مجهز به V-۸، منصفانه است که بگوییم هیچ کس به S۶۸۰ مجهز به V-۱۲ نیاز ندارد. اما مرسدس فکر می‌کند که خریداران فوق العاده ثروتمندی وجود دارد که به باز هم به دنبال سیلندر و قدرت بیشتری هستند. از این رو مرسدس، موتور قدرتمند انتقال به نسل جدید W۲۲۳ از کلاس S را تولید کرده  است. بنتلی و رولزرویس هر دو هنوز V-۱۲ را ارائه می‌دهند.

V-۱۲ قدرتمند ۶.۰ لیتری توربوشارژ دوقلو مستقیماً از نسل قبلی میباخ S۶۵۰ منتقل شده است. حداکثر قدرت و گشتاور  ۶۲۱ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتن‌متر بدون تغییر هستند، اما مانند V-۸ قبلی، S۶۸۰ اکنون دارای چهار چرخ متحرک استاندارد ۴Matic است. همچنین S۶۸۰ پس از نسخه V ۸ اولیه و نسخه پایه ۶ سیلندر که اخیرا در چین رونمایی شده به عنوان سومین عضو خانواده مایباخ S کلاس محسوب می‌شود.

خبر‌ها حاکی از آن است که مرسدس بنز تصمیم دارد به جای نسخه S ۶۵ AMG، نسخه پلاگین هیبریدی جدیدی را به نام S ۷۳ e با قدرت ۸۰۰ اسب بخار به بازار عرضه کند. برخلاف S۵۸۰، S۶۸۰ هیچ کمک هیبریدی ۴۸ ولتی ندارد و اگرچه ادعای رسمی ۴.۴ ثانیه صفر تا 100 کیلومتر در ساعت مرسدس دو دهم سریعتر از رقمی است که شرکت برای S۵۸۰ ادعا می‌کند.

S۶۸۰ مانند مدل V-۸ برای بهبود چابکی و کاهش دایره چرخش دارای فرمان استاندارد چرخ عقب است و محور عقب قادر است تا ۴.۵ درجه یا ۱۰ درجه جمع شود. با تجربه سیستم ۱۰ درجه در کلاس S غیر مایباخ در آلمان، می‌توانیم تأیید کنیم که باعث می‌شود ماشین در سرعت‌های پایین بسیار کوچکتر و قدرت مانور بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.