سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم حمایت از ورزش هندبال در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شخصا از توسعه ورزش هندبال حمایت میکنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور با تاکید بر اینکه رشته هندبال از افتخارات ورزشی استان است گفت: فدراسیون هندبال ایران با داشتن مدیریت جوان گرایانه و با انگیزه در راس خود روحیه‌ ای پویا و پر نشاط به خود گرفته است.

کلانتری با بیان اینکه این ورزش پر شور در استان با حمایت بخش خصوصی رشد چشمگیری داشته است افزود: وجود نیرو‌های خدمتگزاری، چون پارسایی مصطفی پارسایی رئیس هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد در حمایت ورزش استان یک ظرفیت است.

او با تاکید بر لزوم حمایت ورزش هندبال کهگیلویه وبویراحمد به عنوان شاخص استعداد ورزشی استان در عرصه منطقه‌ ای و ملی ادامه داد: انتظار می‌رود فدراسیون هندبال نگاه ویژه تری به این استان داشته باشد.

کلانتری اضافه کرد: تمهیدات لازم در فراهم کردن زیر ساخت‌ های پایگاه قهرمانی در استان در اولویت قرار می‌گیرد.

رئیس فدراسیون هندبال کشور هم در این دیدار با قدر دانی از تفکر مثبت، جهادی و پیگیرانه استاندار کهگیلویه و بویر احمد در رفع مشکلات حوزه ورزش گفت: اینکه امروز کهگیلویه و بویر احمد از قطب‌ های ورزش هندبالی کشور است نشان از ظرفیت یابی مطلوب و به موقع این رشته ورزشی است.

پاکدل با بیان اینکه نباید این استان را به حال خود رها کرد افزود: به عنوان فدراسیون هندبال تلاش می‌شود از طریق هیات‌ های استانی در راستای رشد و توسعه ورزش یکی از ده پایگاه قهرمانی و استعداد یابی هندبال کشور را در این استان ایجاد کنیم.

او ادامه داد: با توجه به موفقیت‌ های هندبال ساحلی ایران در سطح بین المللی در صورت تمایل و حمایت استانی دو زمین ساحلی به هندبال استان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.