سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل بیمه تعاون خبر داد؛

پرداخت ۶ میلیارد تومان خسارت به واحدی‌های تولیدی به دلیل شیوع کرونا

مظلومی گفت:تا به امروز ۳ هزار و ۶۰۰ کسب و کار کوچک و متوسط بیمه نامه بیمه توقف کسب و کار را خریداری کرده اند و حدود ۶ میلیارد تومان خسارت پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یونس مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون در مراسم پرداخت خسارت بیمه توقف کسب و کار به ۲ هزار واحد صنفی تحت پوشش که با حضور نمایندگان صنوف برگزار شد، اظهار کرد: مراسم پرداخت خسارت بیمه توقف کسب و کار به ۲ هزار واحد صنفی تحت پوشش بیمه که حضور نمایندگان صنوف برگزار شد، اظهار کرد:امروز خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی از کل واحد‌هایی که بیمه نامه تعاون تهیه کرده اند، پرداخت می شود. موضوع این بیمه نامه تعطیلی موقت و دائم و پرداخت خسارت است.

وی گفت:اگر ممنوعیت کسب و کار اعلام و واحد تولیدی به صورت کامل تعطیل شده باشد و مدت ۶۰ روز فعالیت بیمه ای داشته باشد به آن خسارت پرداخت می شود.

مظلومی گفت: خرید بیمه نامه باید حداقل ۱۵ روز قبل از تعطیلی باشد و تا ۶۰ روز خسارت تعطیلی آن‌ها پرداخت می‌شود. انواع کسب‌وکار‌ها با محاسبه در آمد ۳۰ میلیون تا ۷۲۰ میلیون در ماه را تحت پوشش قرار می گیرند. سایت ویژه فروش این بیمه طراحی و امکان خرید آن از طرق مختلف در کشور فراهم شده است. تا به امروز ۳ هزار و ۶۰۰ کسب و کار کوچک و متوسط این بیمه نامه را خریداری کرده اند و حدود ۶ میلیارد تومان خسارت پرداخت شده است و مجموع پرونده‌های تشکیل شده به ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه ، کرونا ، بیمه نامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.