سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قصه پر غصه رهاسازی زباله‌ها در پارک جنگلی رامهرمز

عضو شورای اسلامی روستای امیرچراغعلی گفت: وضعیت بهداشت در روستای امیرچراغعلی به علت انباشت زباله‌ها نامناسب بوده و باعث آلودگی محیط زیست شده است.

علی امیری خواه عضو شورای اسلامی روستای امیرچراغعلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه زباله‌ها در یک کیلومتری روستا و دویست متری پارک جنگلی (تفریحگاه مردم) قرار دارد، گفت: رهاسازی زباله در پارک جنگلی مشکلات فراوانی برای مردم و اهالی ایجاد کرده و وزش باد زباله‌ها را به اراضی کشاورزی منتقل می‌کند.

او در ادامه بیان داشت: پیگیری برای برطرف کردن این مشکل انجام شد و پارسال رئیس اداره حفاظت محیط زیست رامهرمز اعلام کرد در محل رهاسازی زباله‌ها درختکاری انجام می‌شود، اما این امر محقق نشد.

امیری خواه تصریح کرد: زباله‌های شهری، نخاله‌های ساختمانی و شیشه و پلاستیک در نزدیکی روستا رها می‌وشد و مسئولین ادارات محیط زیست، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و بخشداری پیگیر جمع آوری این زباله‌ها باشند و از ایجاد خطر برای سلامت مردم و محیط زیست جلوگیری کنند.

عضو شورای اسلامی روستای امیرچراغعلی با بیان اینکه برخی از آن‌ها این زباله‌های کانال شد جره هستند که رهاسازی شدند و باید سازمان آب و برق نیز برای این مشکل راه حلی ارائه کند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.