سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری همدان:

روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان روابط عمومی را سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات بیان کرد و گفت: بدون شک مردم، سازمان‌ها را به میزان صداقت شان ارزشگذاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صفر صادقی راد در نخستین نشست شورای اطلاع رسانی این اداره کل که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم در هر جایی از دنیا که باشند تشنه صداقت و یک رنگی هستند، اظهار داشت: مدیران روابط عمومی در حقیقت حافظ حقایق و صداقت کاری مدیران سازمانی خود هستند.

او افزود: جایگاه روابط عمومی در دفاع از منافع سازمان جایگاه برجسته و والایی است.

مدیرکل راهداری استان همدان با بیان اینکه روابط عمومی صرفاً یک عنوان در صفحات تقویم نیست، تأکید کرد: روابط عمومی سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر است که نباید به عنوان یک حرفه به آن نگاه کرد بلکه یک ویژگی اخلاقی و انسانی است.

صادقی راد در ادامه روابط عمومی را حرفه‌ای پراسترس و جز مشاغل سخت عنوان و بیان کرد: نوع کار روابط عمومی و مسئولیت‌هایی که بر عهده این بخش قرار داده شده موجب شد تا حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شود.

این مسئول در پایان با تأکید بر تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه همکاران روابط عمومی این اداره کل از فعالیت‌های آنان در انعکاس خدمات این مجموعه قدردانی کرد.

در این مراسم از مجموعه همکاران روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/د 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.