سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرِ خوب کرونایی برای گچسارانی ها

فرماندار گچساران گفت: در چند روز اخیر ابتلا به کرونا در شهرستان گچساران سیر نزولی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فرماندار گچساران در جلسه ستاد کرونای این شهرستان گفت: مسئولان خط مقدم مبارزه با کرونا در گچساران کارنامه موفقی دارند به طوری که در ایام کرونایی در حوزه‌های نظارت، بازرسی، بیماریابی و شناسایی بیماران کرونایی، قرنطینه خانگی، انجام تست، ترزیق واکسن کرونا و نظارت بر صنوف عملکرد قابل قبولی ارائه دادند.

علیرضا اتابک با بیان اینکه خوشبختانه در چند روز اخیر شاهد روند کاهشی ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان هستیم افزود: یکی از عوامل کاهش شیوع و تعداد مبتلایان به کرونا مشارکت مردم در رعایت دستورالعمل بهداشتی بوده است.

او اعمال محدودیت‌های منع تردد و تعطیلی بازار را از دیگر عوامل کاهش آمار ابتلا، بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در این شهرستان دانست و اضافه کرد: اگر ۸۵ درصد افراد جامعه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند شاهد روند کاهشی ابتلا به کرونا در جامعه خواهیم بود.

وی وضعیت رنگ بندی کرونا در شهرستان گچساران را نارنجی اعلام کرد و ادامه داد:  فقط گروه‌های شغلی یک و ۲ اجازه فعالیت دارند و گروه‌های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه وضعیت رنگ بندی این شهرستان شکننده است و ممکن است وضعیت نارنجی، با برپایی یک مراسم عروسی و یا عزا به قرمز تبدیل شود گفت: اگر آمار ابتلا به کرونا در شهرستان به یک باره افزایش پیدا کند به دلیل عادی انگاری و سهل‌انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

فرماندار گچساران افزود: فضا‌های بسته عامل انتقال بیماری هستند که انتظار می‌رود مکان‌های زیر زمینی و سالن‌های ورزشی در این ایام کنترل شده و از مصوبات ستاد کرونا شهرستان سرپیچی نکنند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: ستاد کرونا ، گچساران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.