سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت تردد شبانه درون شهری همچنان در سیستان وبلوچستان اعمال می‌شود

رییس پلیس راهور سیستان ‌و بلوچستان گفت: اعمال قانون و محدودیت‌ها برای منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همزمان با سراسر کشور برای شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر استان همچنان ادامه دارد.

سرهنگ علی نام‌درست رییس پلیس راهور سیستان ‌و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در هر وضعیت کرونایی چه رنگ قرمز، نارنجی و یا زرد ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان وجود داشته و اعمال قانون انجام می شود.

او با بیان اینکه منع تردد شبانه خودروها در سیستان و بلوچستان از ساعت ۲۲ تا سه بامداد از سه ماه قبل از سال جدید شروع شده و هم‌چنان ادامه دارد، افزود: مبلغ جریمه ۲۰۰ هزار تومان برای خودروهای متخلف خواهد بود.

رییس پلیس راهور سیستان ‌و بلوچستان در توصیه‌ای خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: از ترددهای غیرضروری اجتناب شود و کارمندان، پزشکان و پرستارانی که مجبورند به صورت شیفتی در ساعت منع تردد، عبورو مرور داشته باشند در صورت صدور دستور ایست از سوی پلیس باید توقف کرده و مدارک لازم را ارائه دهند تا جریمه نشوند و به صرف داشتن مجوز، از دستور پلیس تخطی نکنند.

سرهنگ نام‌درست اضافه کرد: خودروها و رانندگانی که دارای مجوز تردد از فرمانداری و ستاد کرونا هستند شماره و کد ملی آنان در پلیس راهور ثبت است و پس از ثبت تردد بوسیله دوربین ها از لیست جریمه حذف می شوند.

او  با قدردانی از شهروندانی که قوانین و مقررات را به خوبی رعایت می‌کنند، به تمامی هم استانی‌های عزیز توصیه کرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات رفت‌وآمد به کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

 بر اساس جدیدترین رنگ بندی کرونایی، استان سیستان و بلوچستان در وضعیت زرد قرار دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.