سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیزاده: انگ تبانی به تیم مس رفسنجان نمی‌چسبد

معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده، معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص شایعات تبانی در بازی با سپاهان اظهار کرد: بازیکنان تیم ما در بازی با تیم سپاهان دچار اشتباهات فردی شدند و بازی را واگذار کردیم. این نتیجه برای ما بسیار ناراحت کننده بود. ما چند بازی با تیم سپاهان انجام داده و باختیم، اما با حداقل گل نتیجه را واگذار کرده ایم.

او ادامه داد: متاسفانه به تیم مس رفسنجان  انگ تبانی را می‌چسبانند و این مسئله برای ما بسیار ناراحت کننده است. از همه تیم‌ها می‌خواهم که ما را وارد دعوای تیم‌های بالای جدول لیگ برتر فوتبال نکنند. تیم مس رفسنجان برای اولین بار به لیگ برتر صعود کرده است. هیئت مدیره، مدیرعامل و ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان یک برنامه ۳ ساله را آماده کرده اند که سال اول تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم، سال دوم جزء نیمه اول جدول باشیم و در سال سوم نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داریم.

او بیان کرد: از فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی می‌خواهم به مسئله تبانی که به تیم ما نسبت می‌دهند، ورود کند. چنین مسائلی در تیم مس رفسنجان وجود نداشته و نخواهد داشت.

علیزاده درباره جریمه ۱۰ درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم مس رفسنجان گفت: به دلیل کسب نتایج ضعیف در چند بازی گذشته هیئت مدیره و مدیرعامل تیم تصمیم گرفتند بازیکنان و کادر فنی را جریمه کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.