سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سرقت مسلحانه در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باند سرقت مسلحانه در شهرستان رودبارجنوب منهدم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: حوالی ساعت ۲۴ دیشب، صاحب یک باب قهوه خانه در روستای شاه آباد از توابع شهرستان رودبارجنوب، با سامانه ۱۱۰ تماس و از سرقت مسلحانه چند نفر با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از مغازه اش خبر داد.

او افزود: بلافاصله تیم گشت پاسگاه نهضت آباد به محل اعزام و بنا به اظهارات صاحب این مغازه مشخص شد ۳ جوان مسلح به سلاح کلاش و کلت وارد مغازه وی شده و ضمن تیراندازی اقدام به سرقت بیش از ۲۰ میلیون ریال وجه نقد و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه وی کرده و از محل متواری شده اند.

سردار ناظری تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و ماموران با اقدامات فنی و پلیسی، در محدوده روستای"محمد آباد"خودروی سارقان را شناسایی و به آن ها دستور ایست دادند که سرنشینان این خودرو به سمت ماموران تیراندازی کردند و پس از تغییر مسیر خودرو و انجام حرکات خطرساز متوقف شدند.

او بیان کرد: سرنشینان خودرو به تیراندازی به سمت ماموران ادامه دادند که ماموران نیز مجبور به تیراندازی به سمت آن‌ها شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی این درگیری، ۲ نفر از سارقان با استفاده از تاریکی شب از دید ماموران خارج شد و نفر سوم نیز که از سارقان فرا استانی بود به ضرب گلوله پلیس در محل فوت کرد.

ناظری افزود: ماموران در ادامه با اعلام فرار متهمان به پلیس شهرستان‌های همجوار موفق شدند، متهم دیگر را که از ناحیه کتف زخمی شده و خود را به بیمارستان کهنوج رسانده بود، در همان بیمارستان دستگیر کنند.

او با اشاره به اینکه اقدامات پلیسی برای بررسی سوابق احتمالی این متهمان در دست انجام است، تصریح کرد: تلاش پلیس همچنان برای دستگیری سارق متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.