سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات خرید محصولات کشاورزی گندم و کلزا

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از آغاز عملیات خرید محصولات کشاورزی گندم و کلزا به صورت تضمینی مباشرتی با شرکت غله و همچنین توافقی توسط شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه از ۲۵ اردیبهشت خبر داد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از آغاز عملیات خرید محصولات کشاورزی گندم و کلزا به صورت تضمینی مباشرتی با شرکت غله و همچنین توافقی توسط شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه از ۲۵ اردیبهشت خبر داد و گفت : تاکنون ۱۸۰ تن گندم از کشاورزان مناطق گرمسیری خریداری شده است.

او گفت : در مناطق گرمسیری استان خرید تضمینی مباشرتی گندم توسط شرکت تعاونی روستایی «نصرآباد» سومار انجام می‌شود.

صفایی افزود: تا امروز ۳۲۶ تن کلزا توافقی و ۵۷ تن کلزا تضمینی مباشرتی از کشاورزان استان کرمانشاه خریداری شده است.

او افزود: خرید تضمینی کلزا به ۲ صورت تضمینی- مباشرتی با شرکت غله و توافقی با کشاورزان طرف قرارداد کارخانه روغن کشی نازگل انجام می‌شود.

صفایی ادامه داد: نرخ خرید‌های توافقی ۵۵۰ تومان بیشتر از خرید‌های تضمینی- مباشرتی است.

خریداری ۲۴۳هزار تن محصول کشاورزی در سال ۹۹

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه به خرید محصولات کشاورزی در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: پارسال بیش از ۴۳ هزار تن گندم تضمینی مباشرتی و بیش از ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی به صورت توافقی و حمایتی خریداری شده است.

صفایی با اشاره به پتانسیل گسترده تعاونی‌های روستایی افزود: این شبکه آماده خدمت رسانی به کشاورزان در راستای رونق تولید و پشتیبانی از مانع زدایی‌ها است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.