سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه پایانی تظاهرات صعده یمن و تاکید بر حمایت از ملت فلسطین

مردم صعده یمن در پایان راهپیمایی خود با انتشار بیانیه‌ای، بر حمایت از مردم، مقاومت اسلامی و آرمان فلسطین تاکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یکی از سخنرانان در این تظاهرات که برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و جنایات آن علیه فلسطینیان برگزار شد، بر جهادگران در یمن، فلسطین، عراق و سوریه درود و سلام فرستاد و گفت: آن‌هایی که مواضع دشمن صهیونیستی را هدف حمله قرار می‌دهند در صدر جهادگران قرار دارند. با وجود حوادثی که برای برادران ما در نوار غزه روی می‌دهد، دیدن صحنه رعب و وحشت یهودیان و کشته شدن آن‌ها در مناطق مختلف فلسطین اشغالی صحنه‌هایی بسیار خوشحال کننده است. درست است که موشک‌های یمن هنوز به فلسطین اشغالی نرسیده است، اما اموال یمنی‌ها و کمک‌های آن‌ها به غزه می‌رسد تا به فلسطینیان برای ساخت موشک‌هایی که برای جلوگیری از اقدامات صهیونیست‌ها علیه مسلمانان ساخته می‌شود کمک کند. صندوق‌های کمک به مردم فلسطین چه در این میدان یا میدان‌های دیگر برای جمع‌آوری کمک‌های شما برای ملت مظلوم فلسطین آمادگی دارند. دلار‌های آمریکا و ریال‌های عربستان سعودی هیچ کاری برای صهیونیست‌ها نکرد. ان شاء‌الله غزه و یمن با کمک‌های شما پیروز خواهد شد.

در ادامه، بیانیه پایانی تظاهرات گسترده مردم صعده قرائت شد که در آن آمده بود:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا

فلسطین در هر مرحله از مراحل مبارزه با رژیم اسرائیل (صهیونیستی)، به عنوان آرمانی تجلی می‌کند که از همه مسلمانان می‌خواهد در سطح مسئولیتی که بر عهده آن‌ها قرار داده شده است عمل کنند. عمل کردن امت اسلامی در حد قرآن و دشمن دانستن دشمنان خداوند و بسیج کردن همه نیرو‌های خود برای مبارزه با آن سبب خواهد شد خداوند توان ریشه کن کردن این رژیم خبیث از سرزمین فلسطین را به آن‌ها بدهد. در این مرحله و برای حمایت از عملیات شمشیر قدس علیه اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی ضد اهالی قدس و محله شیخ جراح و نیز حمایت از مقاومت قهرمانانه مردم غزه و مجاهدین آن و همدردی با شهدا و زخمی‌های این تجاوزات، بر این موارد تاکید می‌کنیم:

عملیات شمشیر قدس، نبرد همه امت اسلامی است و از همه مسلمانان خواسته می‌شود با هر وسیله‌ای که شده است در این عملیات شرکت کنند. به گروه‌های مقاومت در غزه به سبب شجاعت و اتخاذ مواضع تاریخی درود می‌فرستیم. مقاومت در مبارزه با رژیم اسرائیل(صهیونیستی) معادله جدیدی را بنا نهاد. ورود کرانه باختری و بقیه مناطق فلسطین به این درگیری‌ها و مبارزات نشان دهنده اراده فلسطینیان برای آزادی جامع و بطلان همه توافقنامه‌های دروغین سازش است که با این رژیم امضا شده است.

رژیم صهیونیستی باید بداند معادله‌ها تغییر کرده است و زمان سیطره مطلق آن بر قدس و مسجدالاقصی به پایان رسیده است و ادامه تجاوزات و اقدامات تحریک آمیز آن هزینه‌های زیادی خواهد داشت. جنایات وحشیانه علیه ملت غزه و کرانه باختری و بقیه مناطق اشغالی خشم موشکی ویرانگر را برای این رژیم به دنبال خواهد داشت. ملت‌های منطقه می‌خواهند با هر چه در توان دارند از قدس و مسجدالاقصی حمایت کنند تا عملیات شمشیر قدس سرآغاز نبرد آزادسازی کل فلسطین باشد. طنین موشک‌های مقاومت در تل آویو و دیگر شهر‌های فلسطین اشغالی که وارد دومین هفته شده است و مشکلاتی که برای رژیم اشغالگر ایجاد کرده باعث فلج شدن امور آن‌ها شده است یکی از بشارت‌ها و نشانه‌های تحقق وعده آخرت به عنوان یکی از موضوعات حتمی قرآنی است. امت اسلامی باید خود را برای آن آماده کند.

مردم یمن به رغم تجاوزات و محاصره‌ای که رژیم‌های مدعی عربی و عادی کننده روابط با رژیم صهیونیستی و دنباله روی آمریکا بر این کشور تحمیل کرده اند، از هیچ تلاشی برای دفاع از ملت و مقدسات فلسطین دریغ نمی‌کنند. فلسطین آرمان ماست و در راه آن از همه چیز خود می‌گذریم، زیرا ایمان داریم که آرمان فلسطین مسئله‌ای دینی است و به همه مسلمانانی که به خداوند و روز آخرت ایمان دارند مربوط می‌شود.
راهپیمایی شمشیر قدس
استان صعده

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.