سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : مردم‌داری و ارتباط مستمر با مردم راه رسیدن به اهداف عالیه سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در اولین روز از هفته ارتباطات و روابط‌عمومی سالن جلسات اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه مدیر کل روابط عمومی وامور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، رئیس روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی و چهارده رابط روابط‌عمومی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه بود.

صفری روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته ارتباطات وروابط عمومی به حاضرین، با ارائه پاورپوینتی از عملکرد یکساله خود گفت.

او گفت : اداره کل منابع طبیعی متولی حفظ، احیا، توسعه وبهره برداری از عرصه‌ای است که بیش از ۷۲ درصد از مساحت دو میلیون وچهارصد هزار هکتاری استان کرمانشاه را به خود اختصاص داده است.

صفری افزود : در هر صورت می‌توان منابع طبیعی را ثروتمند‌ترین سازمان دانست حال اینکه به جرات می‌توان گفت ما از خود چیزی نداشته، اما ارزشمند‌ترین داشته ما سعادت متولی بودن انفال الهی است که متعلق به تمامی نسلها است.

او افزود : منابع طبیعی در زمره خبرساز‌ترین سازمان است که اگر به عنوان یک خبرنگار در ماموریت‌ها آن‌ها را همراهی کنید از دل هر ماموریت ده‌ها خبر با ارزش خبری بالا و مورد توجه رسانه‌ها تهیه خواهید کرد.

صفری تلاش خود و رابطین را کافی ندانست و گفت : روابط عمومی‌های دیگر ادارات بایستی همیار طبیعت باشند وبرای تحقق وظیفه خطیر اطلاع رسانی یاری گر ما باشند.

کولانی مدیر کل منابع طبیعی استان ضمن تبریک هفته ارتباطات وروابط عمومی با اشاره به وضعیت منابع طبیعی استان گفت : راه رسیدن به اهداف عالیه سازمان‌ها مردم‌داری و ارتباط مستمر با مردم است و ما از تمامی ظرفیت‌های مردمی و دولتی در جهت حفظ منابع طبیعی استفاده می‌کنیم.

او خطاب به مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه و جهاد کشاورزی گفت : حضور و همراهی شما اساتید ارتباطات می‌تواند راه‌گشای ما در تمامی امور باشد.

خسروی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه ضمن عرض تبریک هفته ارتباطات و روابط‌عمومی گفت : پشت سر هر مدیر موفقی روابط‌عمومی کاردان و توانمند است که بحمدالله در منابع طبیعی استان کرمانشاه چنین است.

او نزدیکی مدیر و روابط‌عمومی‌ها را عامل موفقیت و تعامل صحیح مردم و محور قرار دادن‌آن‌ها ذکر کرد و از حاضرین خواست مطالبات مردم و کارکنان را توجه داشته باشند، مروج گفتمان‌های مردم محور باشند و از تمامی ظرفیت‌ها که در زمینه‌های تعاونی‌ها، همیاران، تشکل‌ها و تسهیل‌گران دارند بهره‌برداری نمایند و تسهیلگر اهداف سازمان خود باشند.

شورچه مدیر روابط سازمان جهاد کشاورزی جایگاه روابط‌عمومی را به‌عنوان تسهیل‌گر و تحلیلگر ارزشمند ذکر کرد و گفت : دستگاهی موفق خواهد بود که حوزه مدیریتی توسعه‌یافته داشته باشد که بحمدالله در منابع طبیعی استان کرمانشاه چنین است.

او در مورد روابط‌عمومی‌ها گفت : علی‌رغم این‌که جایگاه ارزشمند و روابط عمومی‌ها بر همگان محرز است، اما هنوز در پذیرفتن آن از سوی مسئولین موفق نبودیم چرا که اعتبار لازم برای آن‌ها قائل نیستند. در حالی که در تحلیل‌های ساده جایگاه خوبی در حوزه‌های روابط‌عمومی هنوز مشاهده نشده زمانی این موفقیت‌ها به سرانجام خواهد رسید که جایگاه منابع طبیعی در ادارات مشخص باشد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.