سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴۱ هزار بیمار کرونایی استان همدان در بخش سرپایی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۱ هزار و ۱۷۳ بیمار در بخش سرپایی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۱ هزار و ۱۷۳ بیمار در بخش سرپایی و ۱۶ هزار و ۷۴۷ نفر در بخش بستری بیمارستانی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

او با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۲۱۹ نفر بیمار کرونایی در بخش بستری در استان داشتیم افزود: با فوت ۹ بیمار دیگر شمار جان باختگان از ویروس کرونا در استان به ۲ هزار و ۹۹ نفر رسید.

طاهری از وخیم بودن حال ۴۷ بیمار مبتلا شده به کرونا در استان هم خبر داد و اظهار داشت: دیروز ۶۷۶ نفر با علائم ویروس کووید ۱۹ به مراکز درمانی استان مراجعه کردند و تست کرونای ۲۱۹ نفر از آن‌ها مثبت اعلام شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مدان می‌گوید: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۲۴ نفر در اسدآباد، ۹۱۹ نفر در بهار، ۹۷۱ نفر در تویسرکان، ۷۲۶ نفر در رزن، ۲۶۹ نفر در درگزین، ۳۰۱ نفر در فامنین، ۹۷۷ نفر در کبودراهنگ، ۳ هزار و ۳ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۸۰ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۲۶۱ نفر در همدان به ویروس کووید ۱۹ مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

۳۹۱ بیمار بستری شده در بیمارستان‌های استان به خاطر کرونا ویروس را مسافران تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.