سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ هزار و ۵۰۰ تراکتور در مهاباد پلاک دار شدند

مسئول واحد مکانیزاسیون جهادکشاورزی مهاباد گفت: در اجرای شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور در این شهرستان پلاک دار شدند.

خسرو حسن پور مسئول واحد مکانیزاسیون جهادکشاورزی مهاباد با اشاره به اینکه ارائه خدمات و تردد ادوات منوط به شماره‌گذاری است، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۴ هزار دستگاه تراکتور در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ تراکتور پلاک دار شدند و مابقی در طول سال پلاک گذاری می‌شوند.

حسن پور افزود: طرح شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی بویژه تراکتور‌ها با هدف تردد، انتظامی، بیمه و سوخت و برنامه ریزی در زمینه کاشت بهینه در دست اجرا است.

او اضافه کرد: تخصیص و تحویل کامل سوخت به تراکتور‌ها و کمباین‌ها در این شهرستان مشروط به داشتن پلاک انتظامی است و تنها از طریق کارت سوخت توزیع می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ تراکتور طی امسال پلاک دار می‌شوند، تاکید کرد: کاهش هزینه‌های تولید و افزایش عملکرد در سطح از مهمترین فواید نوسازی ماشین آلات بخش کشاورزی است.

مسئول واحد مکانیزاسیون جهادکشاورزی مهاباد خاطرنشان کرد: پنج مرکز خدمات ادوات کشاورزی با پنج نفر کارشناس فنی هم‌اکنون در ۲ بخش مرکزی و خلیفان فعال است که بر نحوه عملکرد این دستگاه‌ها نظارت می‌کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.