سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان نگهداری گونه‌های جانوری بومی در پارک محیط بان

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج گفت: از گونه‌های جانوری بومی در پارک محیط بان با رعایت کامل شرایط محیط زیستی نگهداری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین محمدی، رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج گفت: پارک محیط‌بان همه الزامات یک پارک استاندارد حیات‌وحش را دارد و پیشنهاد می‌شود از گونه‌های جانوری بومی در این پارک با رعایت کامل شرایط محیط زیستی نگهداری شود.

 رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج افزود: همچنین شرایط و ظرفیت محیط زیستی پارک و گونه‌ها از نظر نوع، نظر تعداد و تراکم لازم مدنظر قرار گیرد که در آینده نزدیک شاهد تخریب پارک نباشیم و از ظهور گونه‌های دو رگه جلوگیری شود.

محمدی در بخش دیگری به خرید حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس اشاره کرد و گفت: در ۱۰ سال گذشته خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس سابقه نداشته است؛ علیرغم محدودیت‌های مالی موجود جای تشکر دارد که توجه ویژه‌ای در این دوره به حمل و نقل عمومی شده است.

او از خرید اتوبوس‌های نو و نصب کاتالیست بروی تاکسی‌ها خبر داد وافزود: با مصوبه شورای اسلامی شهر تعداد ۱۵۰۰ کاتالیست توسط شهرداری خریداری و بر روی تاکسی‌های شهر نصب شد که جای قدردانی دارد و این اقدام‌ها در جهت کاهش آلودگی هوا موثر است.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج گفت: بر این اساس حدود ۱۲۰ دستگاه اتوبوس مستهلک در برنامه بازسازی است .

انتهای پیام/ ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.