سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛

از بی‌توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز بهداشت تا انتظار ساکنان پرند برای راه اندازی مترو

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست وهفتم اردیبهشت ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست وهفتم اردیبهشت مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۸۰۸۳....۹۱۹: با عرض سلام و خسته نباشید ما برای زدن واکسن دوره ایی نوزاد و کودک دچار مشکل هستیم به شکلی که حتی نمی‌توانیم وارد مرکز بهداشت بشویم فقط به دلیل اینکه مردم برای زدن واکسن کرونا به این مراکز هجوم آوردن و ما به دلیل ازدحام زیاد نمیتونیم نوزاد رو داخل مرکز بهداشت ببریم چندین مرکز در غرب تهران هم مراجعه کردیم، ولی موفق نشدیم لطفا پیگری بفرمایید.


۴۱۹۰....۹۱۸: سلام خسته نباشید شمارابه خداقسم می‌دهم برای یکبار هم که شده این رادراخبار اعلام کنید که مترو پرند تهران هرچه زودتر راه اندازی کنند الان چند سال که می‌خواهند راه اندازی کنند، ولی خبری نیست توراخدا بگویید شاید فرجی شود شاید این موضوع برای شما جالب نباشد ودراخبار مطرح نکنید ودنبال ان را نگیرید، ولی برای کسانی که هر روز می‌خواهند سر کار بروند در تهران این مسافت خیلی سخت شما رابه جان اقاامام زمان (عج) اعلام کنید ممنون


۶۳۸۲....۹۱۷: باسلام واحترام. احتراما خواهشمندست مستمری افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشوررا زودتر واریز نمایید. باسپاس وتشکر.


۶۳۸۲....۹۱۷: سلام چراقیمت روغن وموادغذایی آن قدرگران کردند.


۸۹۹۳....۹۱۴: سلام انتظار داریم مسئولان مشکل مسکن کارگران فکری کنند این انصاف نیست بعد از ۱۵ سال کار وبیست دو سال مستاجر بودن در شهر کرمان با سه تا بچه خودمان هیچ، ولی به ارزو به دل بچه هامان ماند که خانه خودشان باشد خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۹۶۸۵....۹۰۱: با سلام لطفاً پیگیری کنید که چرا طبق قانون مناطق آزاد و ویژه مرخصی کارکنان این مناطق سالانه ۱۸ روز می‌باشد در صورتی که در تمام کشور بر طبق قانون کار این عدد ۳۰ روز است. در صورتی که در قانون کار مناطق آزاد در ازای این موضوع مزیت خاصی نیز برای کارکنان در نظر گرفته نشده است در حال حاضر در منطقه ویژه ارگ جدید بم فقط شرکت مدیران خودرو این قانون رو برای کارگرانش اعمال کرده و سایر شرکت‌ها هنوز مرخصی سالانه سی روز می‌می‌باشدبا تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.