سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نفرات برتر سومین جشنواره ملی شاهنامه خوانی

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی شهرداری مشهد گفت :اسامی نفرات برتر سومین دوره جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی و نقالی کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نرگس شالچیان معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی شهرداری مشهد گفت : اسامی  نفرات برتر سومین دوره جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی و نقالی کودکان و نوجوانان اعلام شد .

او  با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی شاهنامه‌خوانی و نقالی کودکان و نوجوانان، افزود:  این جشنواره سه سال متوالی با اعلام   فراخوانی آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه در این جشنواره شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: در سال ۱۳۹۸ حدود ۴۰۰ اثر، سال ۱۳۹۹ حدود ۵۰۰ اثر و امسال  هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

شالچیان  درباره فرآیند داوری آثار، بیان کرد: در مرحله اول از بین تمامی آثار ارسالی، ۶۰ اثر به مرحله دوم راه پیدا می‌کند و در این مرحله شرکت‌کنندگان باید اثری را به صورت زنده اجرا کنند و پس از اعمال ویرایش‌های لازم این آثار در آپارات بارگذاری و تمامی مردم ایران می‌توانند به آثار مورد علاقه خود رای دهند و سپس آثار نیز به صورت تخصصی توسط داوران ارزیابی می‌شود.

او تصریح کرد: در نهایت با  ۲۰ درصد رأی مردم و ۸۰ درصد داوری، آثار  راه یافته به مرحله بعد معرفی می‌شوند.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی شهرداری مشهد تأکید کرد: در ۲۴ اردیبهشت ماه امسال ۳۰ نفر از شرکت‌کنندگان راه یافته به مرحله نهایی به صورت زنده با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات اول تا سوم در سه رده سنی چهار تا هشت سال، ۹ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۶ سال مشخص شدند.

بر این اساس در گروه سنی ۴ تا ۸ سال رتبه اول به آنیسا طاهرخانی از تاکستان؛ رتبه دوم به هلنا پوری از شوشتر؛ رتبه سوم از حلما شکری‌زاده از تهران تعلق گرفته است. در گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال رتبه اول به دینا شیری‌زاده از کرج، رتبه دوم به صنم علی‌نیا از مشهد ورتبه سوم به کیانا رهنورد از مشهد تعلق گرفته است. در گروه سنی ۱۳ تا ۱۶ سال رتبه اول به نگار گودرزیان از الشتر، رتبه دوم به ساجده محمودی از مشهد ورتبه سوم به پریان سادات ندیمی از تهران تعلق گرفته است.

انتهای پیام //ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.