سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت حملات تل‌آویو به فلسطین از سوی مجامع افغانستان

مجمع و شورای علما افغانستان، حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را نمونه‌ای از وحشی‌ترین رفتار تروریستی و ضد کرامت انسانی دانست.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان ، مجمع علمای سی وچهار استان افغانستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجمع علماء و ملت مجاهد افعانستان حمله دشمنان بشریت و غده سرطانی رژیم صهیونیزم را به شدید‌ترین الفاظ محکوم می‌کند و این حملات را از وحشی‌ترین رفتار تروریستی ضد کرامت انسانی می‌داند و از جریان مقاومت فلسطین، مجاهدین و مدافعان راستین اسلام و مسجد الاقصی حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

براساس این بیانیه: تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتاد و سه سال گذشته تاکنون با حمایت استعمار پیر و نوین و همچنین متحدان منطقه‌اش ادامه یافته است.

حزب عدالت و توسعه افغانستان نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در زمانی که امت اسلامی در حال بزرگداشت از عید سعید فطر بود، مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه مورد حملات وحشیانه اسرائیل غاصب قرار گرفت که در آن ده‌ها تن از زنان، کودکان و مردان غیر نظامی به شهادت رسیده اند.

حزب عدالت و توسعه افغانستان، حملات و به خاک خون کشاندن مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اسرائیل را محکوم می‌کند و خواستار توقف فوری این حملات است.

حزب عدالت و توسعه افغانستان ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین از جامعه بین‌المللی به ویژه امت اسلامی و سران کشور‌های اسلامی می‌خواهد که از حملات وحشیانه اسرائیل جلوگیری کنند و با حمایت از خواسته‌های برحق ملت فلسطین به بحران غم انگیز فلسطین نقطه پایان بگذارند.

شورای علمای حزب رفاه ملی افغانستان نیز در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل حدود یک هفته است که با حملات وحشیانه خود به نوار غزه ده‌ها تن از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را به خاک و خون کشانده و صد‌ها منزل مسکونی را ویران کرده است، شورای علمای حزب رفاه ملی افغانستان اقدام جنون آمیز و سفاک اسرائیل در نوارغزه را به شدت محکوم می‌کند و از جهانیان می‌خواهد از تجاوز و کشتار فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

روز گذشته نیز وزیر امور خارجه افغانستان در نشست مجازی وزرای خارجه کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی بار دیگر حملات رژیم صهیونیستی را محکوم و بر همبستگی ملت افغانستان با ملت فلسطین تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.