سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۶۰ درصدی مجتمع فرهنگی و هنری خیابان شهدا

شهردار سنندج گفت: تکمیل و تجهیز ساختمان مجتمع فرهنگی هنری خیابان شهدا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ، حشمت الله صیدی شهردار سنندج گفت: مجتمع فرهنگی و هنری خیابان شهدا در زمینی به مساحت ۵۳۹ مترمربع در ۲ طبقه با زیربنای کلی ۱۴۰۰ مترمربع شامل سالن آمفی تئاتر، پلاتو تخصصی تئاتر، نگارخانه و کلاس‌های آموزشی می‌باشد.

صیدی یادآور شد: این شهرداری در راستای احداث اماکن فرهنگی عملیات احداث مجتمع فرهنگی و هنری در خیابان شهدا جنب پارک شهدا را در این دوره آغاز نمود.

او خاطرنشان کرد: طبقه همکف شامل ۷۵۰ مترمربع زیربنا با احتساب رمپ و پارت‌های الحاقی می‌باشد و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۱۴ صندلی، بخش اداری، اتاق گریم آقایان و بانوان، لابی، بوفه، اتاق فرمان، سرویس بهداشتی و قسمت دسترسی به زیرزمین است.

شهردار سنندج اضافه کرد: طبقه زیرزمین نیز با زیربنای ۶۵۰ مترمربع؛ شامل نمایشگاه کتاب، عکاسی، نقاشی و... سالن همایش با تعداد ۵۲ صندلی، اتاق گریم و موتورخانه می‌باشد.

صیدی در بازدید از روند احداث این مجتمع اظهار داشت:احداث اماکن فرهنگی و هنری علاوه بر توسعه وگسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری درکاهش آسیب‌های اجتماعی و ترغیب جوانان و علاقمندان به فعالیت‌های فرهنگی تاثیرگذار خواهد بود.

او عنوان کرد: امیدواریم در فصل عمرانی سال جاری بتوانیم این مرکز فرهنگی را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.