سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی؛

۶ هزار و ۸۳ مددجو در استان همدان صاحب شغل شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت:پارسال ۶ هزار و ۸۳ فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،پیمان ترکمانه بابیان اینکه اشتغال‌زایی و کمک به خودکفایی از اولویت‌های این نهاد است، گفت: سال گذشته نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی با همکاری بانک‌های عامل برای طرح‌های کشاورزی، دامداری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی اقدام و  ۶ هزار و ۸۳ فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ایجاد شد.

او تصریح کرد: پارسال ۱۸۰ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت‌شده است که ۱۲ میلیارد و ۹۱۹ میلیون تومان از منابع امدادی و ۱۶۷ میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان از منابع بانکی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: از ۶۰۸۳ فقره وام پرداختی در استان ، ۶۰ درصد در روستا و ۴۰ در صد در شهر ها برای  ایجاد اشتغال پرداخت شد و ۵۲ درصد این وام‌ها به بانوان تحت حمایت برای اجرای طرح های اشتغالزا در زمینه خدمات، صنایع‌دستی، کشاورزی، دامداری و مشاغل خانگی پرداخت  شده است.

پیمان ترکمانه افزود: با پرداخت تسهیلات خودکفایی به مددجویان، ۱۲۸۶ نفر از خانواده‌های تحت حمایت به مرحله خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود بر شما ...انشالله در برنامه های کمیته امدادبرای مددجویان، ماهیگیری یاد دادن باشه تا ماهی دادن ...امیدوارم هر سال تعدادی از مددجویان شمابتونن روی پای خودشون بایستند و خودکفا بشن