سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اندیمشک:

حضور مردم پای صندوق‌های رای موجب مایوس شدن دشمن می‌شود

جهانگیری گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای موجب مایوس شدن دشمنان جمهوری اسلامی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: مردم شهید پرور اندیمشک همچون ۸ سال دفاع مقدس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند , مردم پشتوانه اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند , در جهت مایوس کردن دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید در انتخابات پیش رو حضور پرشور در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

او بیان داشت: مردم اندیمشک با همکاری معتمدین بزرگان طوایف و عشایر در دوران کرونا نسبت به برگزار نکردن مراسم‌های عزا همکاری بسیار خوبی با مسئولان شهرستان داشته اند.

جهانگیری افزود: اندیمشک دروازه طلایی خوزستان است و مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی ایفا کرده‌اند و با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی اعضای شورای تامین، معتمدین، بزرگان، سران طوایف و عشایری تاکنون چندین پرونده قتل دراندیمشک به صلح و سازش منجر شده است.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است بنابراین بزرگان طوایف و عشایر، جوانان را نسبت به حضور پرشور در پای صندوق‌های رای تشویق کنند و تقدیر و تشکر از خانواده‌های که در دوران اوج کرونا مراسم خاکسپاری اموات در جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار نکرده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: رسم غلط تیراندازی در مراسم‌ها باید برچیده شود و این امر با همت و همدلی معتمدین و بزرگان طوایف و عشایر انجام می‌پذیرد و همه ما به کمک بزرگان و سران طوایف باید دست در دست هم دهیم با وحدت برادری و تعامل در جهت پیشرفت و آبادانی اندیمشک تلاش کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.