سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین اقدامات کادر بهداشتی در مقابله با کرونا کدام است؟

واکسیناسیون عمومی، آموزش، اطلاع رسانی و نظارت و تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از مهمترین اقدامات کادر بهداشتی در مقابله با کرونا به شمار می‌رود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از زحمات همکاران در اجرای واکسیناسیون کرونا و مقابله با بیماری کووید سپاسگزارم.

او گفت : برای اجرای موفق و کامل واکسیناسیون کرونا باید در مسیر اجرای واکسیناسیون در سطح استان بی وقفه تلاش کنیم.

شکیبا افزود : با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزاری آزمون‌های امتحانات نهایی دانش آموزان همانند آزمون سراسری باید با نظارت دقیق باشد.

او افزود : هر پایگاه تجمیعی واکسیناسیون باید دارای یک مسئول باشد و توجه به بهداشت محیط در مکان‌ها و مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا بسیار ضروری است.

شکیبا ادامه داد : نظارت جدی و دقیق در تزریق واکسن بر گروه‌های هدف وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر عهده کادر بهداشت است.

او افزود : راه اندازی پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در استان باید با جدیدیت بیشتری پیگیری، مشخص و مجهز شود.

شکیبا گفت : در زمینه راه اندازی مراکز خودرویی تزریق واکسن کرونا در شهرستان‌ها باید امکانات لازم فراهم گردد.

او گفت : مهمترین وظیفه کادر بهداشت پیشگیری از کرونا به وسیله آموزش دادن و اطلاع رسانی، نظارت و تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون است.

شکیبا افزود : همکاران گرانقدر بهداشتی باید با تمام توان خود و با عزمی جهادی برای آموزش و اطلاع رسانی و اجرای برنامه واکسیناسیون تلاش کنند تا همچون برنامه‌های بهداشتی دیگر در استان موفق عمل کنیم.

او افزود : تشکیل تیم‌های واکسیناسیون باید بر مبنای تعداد نیروی انسانی و در دو شیفت صبح و ظهر در شهرستان‌ها جهت تزریق در مراکز تجمیعی باشد.

شکیبا گفت : زیرساخت‌های مراکز تجمیعی واکسیناسیون باید با نظارت جدی و کاملا طبق دستورالعمل‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در استان اجرا شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.