سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان‌:

فرهنگ سازی درست مدیریت مصرف برق امری ضروری است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان‌ برلزوم اجرای مناسب و درست مدیریت مصرف برق و فرهنگ سازی مناسب تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان‌  در جلسه بررسی عملکرد شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با حضور استاندار  و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان،برگزار شد با ارائه گزارشی از عملکرد این  شرکت در خصوص طرح‌های افتتاح شده در سال گذشته و همچنین طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام  امسال عنوان داشت : با توجه به افزایش مصرف در بخش‌های صنعتی،کشاورزی و خانگی نیاز به فرهنگ سازی و رعایت مدیریت مصرف بیش از پیش لازم و ضروری است و جهت گذر از پیک بار امسال مشارکت و همیاری سازمان‌ها و مردم را بیش‌ از ‌پیش میطلبد.

او همچنین پیشنهاداتی درخصوص تشکیل جلسات هفتگی و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها در خصوص مدیریت مصرف برق ارائه کرد  که در اجرای طرح مدیریت مصرف کمک شایانی خواهد کرد.

 موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان هم در این جلسه با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌هایی که در حوزه صنعت برق در استان به بهره‌برداری رسیده است ابراز خرسندی و رضایت  کرد  و استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر را بیشتر از پیش توصیه کرد.

او ادامه داد: با اعطای یارانه و تسهیلات به بخش خصوصی میتوان مشارکت بیشتر را در این بخش شاهد باشیم.

او در ادامه حمایت از صنعت برق را بسیار حیاتی دانست و مشارکت دهیاری‌ها و بخشداری‌ها و همه دستگاه‌ها را در اجرای طرح مدیریت مصرف برق را ضروری و با اهمیت دانست و تغییر ساعت کار ادارات را در راستای اجرای مدیریت مصرف برق را از جمله کارهای انجام شده در این خصوص دانست.

در پایان جلسه پرنده مطلق ضمن تشکر از حمایت استاندار و سازمان‌های مرتبط، برلزوم اجرای مناسب و درست مدیریت مصرف برق و فرهنگ سازی مناسب تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.