سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام تست فوری کرونا در مرز چذابه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از انجام تست فوری کرونا برای جلوگیری از انتشار این ویروس در مرز چذابه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: برای جلوگیری از انتشار کرونا، ۴ هزار و ۵۸۸ تست فوری از ۲۵ اسفند پارسال تاکنون در مرز چذابه در غرب استان از سوی هلال احمر انجام شده است که ۴ هزار و ۱۹۳ مورد تست پی سی آر در مرز شلمچه و ۲۵۲ مورد تست در مرز چذابه بود.

او با بیان اینکه ۲۲۸ نیروی عملیاتی هلال احمر در مرز شلمچه و ۲۲۹ نفر در مرز چذابه خوزستان برای انجام غربالگری کرونا مستقر هستند، افزود: این طرح برای غربالگری افرادی است که در مرز تردد دارند و با این کار از ورود افراد مشکوک مبتلا به کرونا، به استان و کشور جلوگیری می‌شود.

پهلوان بیان داشت: در این مدت تعداد مسافران ورودی از این ۲ مرز ۸ هزار و ۷۸۱ نفر بود که از تمامی آن‌ها تب سنجی انجام شد و ۲ نفر در مرز شلمچه مشکوک به کرونا بودند و محلی برای قرنطینه افراد مشکوک به کرونا در این ۲ مرز در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه این ۲ مرز تجاری نیز هستند از تمامی کارگران ایرانی و عراقی و فعالان اقتصادی در ۲ مرز تست کرونا گرفته می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.