سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم از فردا

امتحانات پایه نهم و دوازدهم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ۲۷ اردیبهشت به صورت حضوری برگزاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، امتحانات پایه نهم و دوازدهم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم از ۲۷ اردیبهشت به صورت حضوری برگزاری می‌شود.

حسین آبادی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: تعداد مراکز و حوزه اجرایی امتحانات پایه دوازدهم نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده و از ۵۳ حوزه به بالای ۱۰۰ حوزه افزایش افزایش یافته است.

حسین آبادی افزود: نحوه برگزاری امتحانات پایه سوم ابتدایی در اختیار مدارس است و امتحانات پایه‌های دیگر نیز بصورت مجازی و از طریق شبکه شاد برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه امتحانات دانش آموزان تا ۲۵ خرداد ادامه دارد اضافه کرد: دانش آموزان حتما با ماسک در جلسه حضور پیدا کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: جای هیچ نگرانی برای خانواده‌های آنان نمی‌باشد و امیدواریم که دانش آموزان با موفقیت امتحانات خود را پشت سربگذارند.

او ادامه داد: این اطمینان را به خانواده‌ها می‌دهیم که در حوزه‌های اجرایی همکاران ما تمام شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی را انجام خواهند داد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.